
به گزارش روابط عمومي اداره كتابخانه هاي عمومي خرمشهر دومین نشست کتابخوان مدرسه ای شهرستان خرمشهر در سال جاری به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی شهيد شريف این شهرستان و با مشارکت مدرسه دخترانه شهيد مهدی آلبوغبيش برگزار شد .در این نشست تعداد هشت نفر از کتابخوانان دانش آموز دختر ، مدیر و يكي از دبيران مدرسه به معرفی خوانده های خود پرداختند که عبارتند از: کتاب : جاذبه و دافعه امام علي( اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر...
ما را در سایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر دنبال میکنید
برچسب: دومین,نشست,کتابخوان,مدرسه,خرمشهر,جاری,مدرسه,شهید,آلبوغبیش,برگزار, نویسنده: بازدید: 752 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 7:17